Sjung med Sanna – teckensång för de allra minsta! Nu med Allsång!

Sanna är känd från filmerna SångHatten och HoppHatten och barnens absoluta favorit. I flera år har hon lärt ut och sjungit populära barnsånger där hon samtidigt tecknar. I september kan du komma och sjunga allsång med tecken då Sanna är med på vår stora Familjedag. (Läs mer)

Tecken ligger oss varmt om hjärtat. Att använda tecken som ett komplement till talat språk eller som ett pedagogiskt verktyg vid inlärning eller som en brygga över till ett nytt språk man ska lära. Möjligheterna är många och tecken är ett väldigt bra verktyg.

Ett av de roligaste sätten att utveckla sitt språk och att lära sig tecken är genom sång. Vi är därför mycket stolta över vår Sanna som sprider såväl kunskap som glädje till många barn och vuxna. Sanna medverkar i filmerna SångHatten och HoppHatten och deltar också vid olika evenemang med konceptet ”Sjung med Sanna”. Du träffar henne bland annat på Hattens Familjedag

Kontakta oss på info@hattenforlag.se om du vill boka Sjung med Sanna till ett evenemang.