Gå direkt till innehåll
HBA Fordonsteknik presenterar Reactor, ett banbrytande litet riktat blixtljus som fäster med 3M adhesiv

Pressmeddelande -

HBA Fordonsteknik lanserar stolt Reactor, ett banbrytande blixtljus speciellt utformat för planmontage. Med sin nätta och tunna design är Reactor perfekt för fordonsapplikationer där utrymmet är begränsat och kraven på säkerhet är höga.

Reactor är utrustad med två linser där respektive lins huserar två dioder som levererar ett effektivt varningsljusmönster. Reactor är ett kompakt varningsljus som enkelt kan monteras utan att göra stora ingrepp på monteringsytan. Den användarvänliga installationen, som endast kräver 3M tejp, gör installationen till en snabb och smidig process.

Med sina kompakta dimensioner på endast 52 mm i bredd och 32 mm i höjd, tar Reactor minimalt med plats samtidigt som den levererar maximal synlighet och säkerhet.

Reactor Måttskiss
Måttskiss för Reactor, det lilla ljuset som fäster med 3M

Reactor är E-godkänd enligt ECE R65 klass 1/XA1, vilket garanterar dess överlägsna prestanda och tillförlitlighet. Blixtljuset erbjuder 18 olika blinkmönster att välja mellan, som ger användarna flexibilitet att anpassa ljuset efter deras specifika behov. Dessutom kan flera enheter synkroniseras för att öka synligheten och förbättra säkerheten ytterligare.