LEDA BRA ELLER LEDA BÄST: 8 steg som hjälper dig att hitta nyckeln till att bli en bra ledare

Peppe Ekmarks nya bok Leda bra eller leda bäst ger enkla men mycket framgångsrika tips på hur man blir en bra ledare och får alla i gruppen att gå mot samma mål. Utifrån sin egen gripande historia och stora erfarenhet av ledarskap och teambuilding ger han tips, inspiration och konkreta verktyg som skapar förutsättningar att nå längre än vad man trodde var möjligt.

Tänk om att leda andra handlar om att leda dig själv. Tänk om det är sårbarhet som ger dig och dina medarbetare styrkan att lyckas. Och tänk om det är en kärleksfull attityd till kunderna som gör företaget framgångsrikt. Om du vill komma till insikt om vad livet och affärer verkligen handlar om, då kommer den här boken förändra ditt liv.

Peppe hjälper dig att hitta nyckeln till ditt och dina medarbetares hjärta. Du får 8 hemligheter som får ditt företag att blomstra fullt ut. På riktigt. Du får också veta hur dina sämsta sidor kan göra dig till en ostoppbar ledare.

Leda bra eller leda bäst är en personlig och peppande bok om att skapa tillit, trygghet och förtroende så att du och dina medarbetare kan leva era drömmar! Boken ger dig verktygen som bevisligen fungerar. Det har Peppes erfarenheter visat, gång på gång.

Peppe Ekmark har idag mer än 35 års erfarenhet inom sälj och ledarskap, bland annat inom Kinnevik-koncernen för varumärken som Metro, MTG och TV3. Han har konkreta bevis på att det går att både leda och sälja på ett mer kärleksfullt sätt och att resultatet på sista raden visar att den inställningen skapar lönsamhet. Dessa lärdomar vill han nu gärna dela med sig av.

Peppe - Leda bra eller leda bäst from Peppe Ekmark on Vimeo.