Fina naturtrogna konstgranar med snabb och enkel montering!

Helgbutiken har ett stort utbud av verklighetstrogna konstgranar med och utan LED-belsyning. Våra julgranar monteras på tre olika sätt, beroende på hur snabbt och enkelt ni vill att monteringen ska vara. Nedan hittar ni en guide till vilken konstgran som passar just Er!

1. För er som vill ha den absolut enklaste och snabbaste monteringen
Den absolut enklaste och snabbaste monteringen av konstgran! Julgranen kommer i en del och behöver inte monteras, utan vik enbart ut grenarna enkelt med paraply-effekt (gångjärn). Klart!

2. För er som vill ha en enkel montering
Konstgranen monteras väldigt enkelt! Julgranen kommer i sektioner som staplas på varandra. Grenarna viks sedan enkelt ut med paraply-effekt (gångjärn). Klart!

3. För er som vill lägga lite mer tid och känsla i granen
Konstgranen monteras genom att grenarna enkelt hängs på stammen enligt medföljande beskrivning. Genom att själv hänga på grenarna kan ni själv påverka granens utseende efter tycke och smak!

Ni hittar alla Helgbutikens julgranar under kategorin Jul - Julgranar eller genom att klicka på länken här: www.helgbutiken.se/categories/Julgranar/