Susanne Bertlin med gäster

Susanne Bertlin med gäster live på Hellstens Glashus WY13 den 24 maj

Hon är sångerskan från Norrland som blev pedagog och är numera etablerad som en av Sveriges mest anlitade Artist- och Vocal Coach.

Hon gör sedan många år uppdrag till de största skivbolagen i Sverige och driver sitt egna koncept WE R SINGERS - en artistskola för alla med fokus på personlig utveckling genom teamwork i artisteri. I musikbranchen är känd för sitt varma sätt, kreativa och enormt brinnande engagemang att lyfta och hjälpa artister till utveckling. Numera är hon bosatt i Stockholm med sin familj.

Vi känner igen henne från TV4:s Idol, där hon coachar alla finalisterna i sina framträdanden varje vecka inför finalerna under hösten. Denna kväll kommer Susanne själv inta scenen tillsammans med ett liveband och på eget material och covers inom genren pop/soul. Susanne är van underhållare sedan 20 år och kommer se till att det blir en härlig stämning tillsammans med er alla i publiken. Som Vocal Coach brinner hon för att lyfta fram nya artister och tar därför tar hon med sig flera up-and-comings som kommer gästa under kvällen. Det blir en helkväll med sången i fokus.

Regioner

Hellsten Hotels ägs och drivs av Per Hellsten. Hotellgruppen har nu fem hotell i Stockholm: Hellstens Glashus, Hotel Hellsten, Rex Hotel, Hotel Hellstens Malmgård och Rex Petit. Hotellen kännetecknas av historiska byggnader inredda med en blandning av nya och antika möbler från världens alla hörn. Tillsammans med starka färger, konst och fotografi skapas en spännande atmosfär.

Hellsten Hotels driver även en fjällstation i Kvikkjokk, tre hotell i Finland och ett strandhotell i Brasilien.