Inbjudan till pressträff om KulturWKND 2020

Inbjudan till pressträff om KulturWKND 2020

Välkommen till pressinformation om KulturWKND 2020 – arrangemanget som kommer att lysa upp vintermörkret 6-9 februari.

Datum: Fredag 17 januari
Plats: Konsul Perssons Villa, Södergatan 1, Helsingborg
Tid: 10.00-11.00

Anmälan görs till Ulf Dahlström, producent för KulturWKND på mejladress: ulf.dahlstrom@helsingborg.se

Om evenemanget
KulturWKND 2020 erbjuder under fyra dagar helsingborgarna en mängd unika kulturupplevelser. Arrangemanget genomförs på Konsul Perssons Villa, Röda Kvarn, Helsingborgs Konserthus, Helsingborgs Stadsbibliotek och på en rad olika platser inom hela Familjen Helsingborg. Alla elva kommuner medverkar i årets KulturWKND.