Bo Kaspers Orkester uppträder i Helsingborg Arena 15 oktober.

Bo Kaspers Orkester håller takten i Helsingborg Arena

Upplev Bo Kaspers Orkester i en konsert fylld av sprudlande energi och svängiga rytmer. ”Hjärtat håller takten” är en helkväll med nyskrivna verk från det senaste albumet ”23:55” varvat med älskade klassiker ur bandets gedigna repertoar.

Bo Kaspers Orkester har under sina 28 år varit ett storsäljande band och uppnått flertal topplistplaceringar. De är ett av Sveriges mest uppskattade liveband. Lördagen den 15 oktober spelar de i Helsingborg Arena. Konserten ”Hjärtat håller takten” bjuder på en härlig blandning av gamla klassiker och nya verk från bandets tolfte och senaste album ”23.55” – en renodlad soulplatta och ett album som tagit nästan tre decennier att färdigställa.

”Vi har varit där tidigare – soulen ligger i vårt DNA – men det känns som om vi först nu mognat spel-, röst- och textmässigt för att kunna göra den fullt ut.” säger bandet själva.

Arrangör: Lifeline Entertainment

Ebba Falk, Marketing Coordinator Lifeline, ebba.falk@lifeline.se