Darin Arena Tour till Helsingborg 2023

Darin Arena Tour till Helsingborg 2023

Darin åker ut på en stor arenaturné hösten 2023. Den 14 oktober uppträder han i Helsingborg Arena.

Hösten 2022 har Darin varit aktuell med singeln ”Satisfaction”, Laleh-duetten ”Vi är på riktigt” och medverkan i tv-programmet Så mycket bättre. Hösten 2023 åker han på arenaturné med stopp i Helsingborg 14 oktober.

2021 gjorde Darin en akustisk höstturné, som drog fulla hus. 2023 blir anslaget helt annorlunda. Darin Arena Tour blir en energisk, elektronisk och sprakande uppvisning.

Genom åren har Darin haft sju albumettor, trettio guld- eller platinasinglar och över en halv miljard spelningar på Spotify.

Arrangör: United Stage i samarbete med FKP Scorpio

Ebba Lindqvist, United Stage, brev@ebbalindqvist.se, 070-480 33 00