Anders Eriksson

Humorshow med Anders Eriksson - INSTÄLLD

VIKTIG INFORMATION
Showen 14 november är inställd.

Komikern Anders Eriksson - känd från humorgruppen Galenskaparna - kommer till Helsingborg Arena med sin show "Nära"

De folkkära artisten Anders Eriksson bjuder in till en kväll på Helsingborg Arena med den intima föreställningen Nära där samtal om karriären blandas med musik och de klassiska karaktärerna Roy, Farbror Frej, Spanar’n med flera. Innan showen serveras en tvårätters-supé på Restaurang Dahlberg. Efter maten tar Anders Eriksson över och utlovar en kväll fylld av anekdoter, historier, musik och skratt! Föreställningen är helt akustisk och spelas i foajén intill restaurangen. Läs mer om föreställningen här

All mat- och dryckesservering sker vid bordet och vi hjälps åt att undvika trängsel på de allmänna ytorna. Läs mer om hur Helsingborg Arena hanterar covid-19 här