INBJUDAN PRESSTRÄFF – Var med när ridån går upp för spelåret 23/24!

INBJUDAN PRESSTRÄFF – Var med när ridån går upp för spelåret 23/24!

Nu är det dags att släppa biljetterna för Helsingborgs stadsteaters säsong 23/24. Vi hoppas att du vill vara med när vi avslöjar vad repertoaren kommer att bjuda på. Varmt välkommen på pressträff, onsdagen den 10 maj klockan 11.00–12.00, på Lillan!

Teatersäsongen 23/24 innehåller flera nyheter och en lika underhållande som spännande repertoar. Vi kan bland annat se fram emot en riktig musikalklassiker i ny version, ett kärt återseende och en kultig tv-favorit som väcks till liv på Storans scen. Och så slår äntligen den nya teaterrestaurangen upp sina portar, vägg i vägg med Storans foajé.

Under pressträffen får du bland annat möta teaterchefen Moqi Simon Trolin som berättar om säsongen. Du får höra en av säsongens regissörer berätta om sin uppsättning, en häftig Sverigepremiär, och så får du träffa delar av teaterns ensemble. Självklart ges möjlighet till intervjuer.

Vi bjuder på kaffe och kaka!

VAD: Pressträff inför teatersäsongen 23/24

VAR: Helsingborgs stadsteaters Lilla scen

NÄR: Onsdagen den 10 maj klockan 11.00–12.00

OSA senast måndagen den 8 maj till tf presskontakt Rikard Nilsson: rikard.nilsson@helsingborg.se

Teaterbiljetterna släpps den 10 maj.

Varmt välkommen!