Stjärnspäckat sportlovsfirande i Hemavan Tärnaby

Stjärnspäckat sportlovsfirande i Hemavan Tärnaby

Under sportlovsveckorna 9-10 är barnen i Hemavan Tärnaby våra viktigaste gäster! Alla Prinsar & Prinsessor får ett armband laddat med erbjudanden och förmåner. Dessutom kryddas aktivitetsprogrammet alldeles extra med artister som Julie Bergan, Disney Channels Hilda och P3 Guld-nominerade Albin!

Vi kan nu avslöja att en rad kändisar kommer till Hemavan för att uppträda under Prinsar & Prinsessor. P3 Guld-nominerade Albin som sålt platina fem gånger med låten "Min Soldat" uppträder fredag 5 mars. Julie Bergan som är hyperaktuell i Norge efter att ha blivit utsedd till årets norska artist under NRJ Music Awards 2014 uppträder 27 februari och Disney Channels Hannah-Oke, Hilda uppträder lördag 28 februari. Artisterna kommer även att sitta med i stjärn-juryn till årets Talangjakt där barn - och ungdomar i åldrarna 6-16 år får chansen att visa upp sina speciella talanger. Detta säger Pontus Lindh Marknadsansvarig på Hemavan Alpint AB.

En annan nyhet inför årets upplaga av Prinsar & Prinsessor är ”Kronjakten” där barnen kommer att kunna samla kungliga kronor genom att delta i olika utmaningar under veckan. De som lyckas vinna samtliga kronor är med och tävlar om värdefulla priser och upplevelser.

Det blir även Superhjältedisco, häng med Lennylämmel och massvis med spännande tävlingar i skidbackarna, så se till att lägga in Prinsar & Prinsessor i din kalender så ses vi till sportlovet!

Få ditt armband i någon av skidshoparna, på Turistbyrån, i skidskolan eller i receptionen där du bor. Visa upp ditt armband i Hemavan Tärnaby och roa dig kungligt hela veckan! Fullständigt program presenteras på www.hemavantarnaby.nu.

Pontus Lindh, Marknadsansvarig Hemavan Alpint AB
E-post: pontus.lindh@hemavantarnaby.nu