Hemfrid och Villaägarna i rikstäckande samarbete

Ett samarbetsavtal har tecknats mellan Hemfrid, Sveriges största leverantör av hem- och familjeservice och Villaägarnas Riksförbund, en rikstäckande intresseorganisation med över 330 000 villaägare. Hemfrid vill, precis som Villaägarna, underlätta människors vardag i hemmet och har tagit fram ett erbjudande på hemservice för medlemmar i Villaägarna.

Medlemmar i Villaägarna som blir abonnemangskunder på städning får nu en engångsinsättning med ett antal timmar till godo. Även kunder som köper tjänsten Barnpassning får ett särskilt erbjudande. Köper kunden ett antal timmar i månaden och får nyttja 3 timmar extra. Ovanpå detta kan privatpersoner dra nytta av skattesubvention på dessa tjänster med femtio procent av arbetskostnaden.

Läs mer på:

Hemfrid är Sveriges största leverantör av hem- och familjeservice till hushåll. Hemfrid grundades 1996 av Monica Lindstedt tillika styrelseordförande i Hemfrid i Sverige AB. Åsa Andersson är vd för företaget sedan 2002.

Hemfrids tjänster omfattar allt från städning och strykning till barnpassning och står för trygghet, kvalitet och service. Våra kunder är privatpersoner som antingen köper tjänsterna direkt av Hemfrid eller nyttjar dem som löneförmån via sin arbetsgivare.

Hemfrids drygt 700 medarbetare, från 40 nationer, underlättar vardagen för mer än 5 000 hushåll. Huvudkontoret ligger i Stockholm, men företaget har också kontor i Göteborg, Malmö, Uppsala, och Västerås. Företaget omsätter drygt 120 miljoner kronor.