Hemlängtan.com har bytt kostym

Med kunden i fokus har Hemlängtan.com nylanserat sin webbutik. En helt ny design, tätare kopplingar mot sociala medier och flertalet andra funktioner som skall underlätta köpupplevelsen har nu införts. Inriktningen och sortimentet är som tidigare inriktat mot Hem & Trädgård.

- Vi är mycket nöjda med den nya designen. Nu börjar vi närma oss vår bild av hur vi tycker att det skall vara när man handlar i en webbutik. Personligt, enkelt och säkert har varit våra ledord i denna omvandlingsprocess, säger Jesper Pettersson som tillsammans med butiksansvariga Jenny Liske har ansvarat för utformandet av den nya butiken.

- Vi har haft stor hjälp av vår webbutiksleverantör, Talex AB, i det tekniska arbetet. Det är med dem som vi har bollat alla våra idéer, fortsätter Jesper.

- Även fast butiken utåt sett har genomgått en mycket stor förändring, är sortimentet och inriktningen den samma. Vi vill få våra kunder att trivas i vår butik och därför lägger vi mycket tid på att placera produkterna i inspirerande miljöer och därigenom skapa personliga produktbilder. På våra kunders begäran har vi även skapat en inspirationssida, avslutar Jenny Liske.

För mer information vänligen kontakta:

Jenny Liske, Butiksansvarig
E-post: jenny.liske@hemlangtan.com

Jesper Pettersson, Marknadsföringsansvarig
E-post: jesper.pettersson@hemlangtan.com

Tel: 0303-719022
www.hemlängtan.com

• Inredning

• hemlängtan
  • inredning
  • inredningsbutiker på nätet
  • webshop
  • design

Hemlängtan.com är heminredningsbutiken som kännetecknas av design & kvalité. Vi säljer ett noga utvalt sortiment för hem, trädgård & barn. Våra leverantörer är BloomingvilleLinum, Lisbeth Dahl, Madam Stoltz, Pappelina, Iris Hantverk,  Björk & Berries, Jabadabado, Joseph Bentley, JellycatBalders, Marits Vita Skrin, Sahlins struts samt många flera.