Nyhet på Hemmy ​- Blå Bosch, för proffsen

Nyhet på Hemmy ​- Blå Bosch, för proffsen

De professionella blå elverktygen från Bosch är framtagna för göra kvalitetsjobb. De klarar kraven på effekt, noggrannhet och robusthet och ger suveräna proffsresultat. På Hemmy finns flera hundra produkter från Blå Bosch, för att passa alla behov och plånböcker.

Bosch Professional 18V-systemet kombinerar högsta prestanda med kompakta mått och låg vikt för att göra de tuffaste jobb enklare, sedan 2008. Batterierna går att använda i hela 18V-serien vilket underlättar avsevärt när du vill ha med dig många verktyg.

Tack vare BITURBO Brushless-teknik kan du jobba sladdlöst med maskiner som är fullt jämförbar med kabeldriven 1 800 W.

Du hittar borrmaskiner, skruvdragare, sågar och slipar till bra priser och för snabb leverans hem, till jobbet eller till bygget.