J. Tex spelar på Lucy's på Motorträffen i Lödde nu på tisdag 5 juni.

J. Tex spelar på Lucy's på Motorträffen i Lödde nu på tisdag 5 juni.

På Motorträffen den här gången blir det skön musik med J.Tex, den amerikanske dansken som bjuder på en härlig blandning av gammal rockabilly/country/blues från den amerikanska södern. Ett unikt besök som du inte bör missa!

Han har släppt tre album på Lundaetiketten Heptown Records och släpper sitt fjärde album till nu till hösten 2012.

Varje tisdag under sommaren är alla med entusiastfordon välkomna att parkera på golfbanan utanför Lucy's. Den första tisdagen i månaden är det liveband som spelar rock'n'roll, annars låter det från högtalarna på den gula Lucy-Chevans flak.

Flanera runt bland pärlorna, snacka med gamla och nya vänner och njut av härlig musik i bakgrunden. Mat och dryck kan du köpa både inne och ute, men inne har du mer att välja på.

På Motorträffen är det inte bara gästernas fina fordon man kan titta på. Våra samarbetspartners har också en hel del att visa upp. De vill jättegärna att man kommer fram och pratar en stund.

Välkommen!

HepTown Records