Livemusik, BBQ, hot-rods och skateboardtävling i Sankt Lars gamla ambulanshus.

Livemusik, BBQ, hot-rods och skateboardtävling i Sankt Lars gamla ambulanshus.

Det blir BBQ, jeansquiz, skatetävling och "unplugged" spelning med bl.a. J.Tex och C.A.P.S när HepTown håller öppet hus i sin butik (HepCat Store) på Sankt Lars väg 21, a.k.a SAINT 21, i Lund. Vi får även besök av svenska jeansmärket PACE som står för vinster och svarar på alla dina frågor om denim.

Lördagen den 30 maj 2009
Öppet 11-23
Sankt Lars väg 21 i Lund

Fri entré

LIVEMUSIK
Två av HepTown Records flagskepp våldgästar HepCat Store och Saint 21 under lördagen den 30 Mars.

Fest utan J Tex finns inte på kartan, från flaket på sin pickup underhåller han med countrydängor om kärlek, sorger och besvär och alldagliga missöden.
J Tex har precis avslutat inspelningen av sitt kommande soloalbum "MISERY" i studion "On The Hill" utanför Lund.
www.myspace.com/oldtimejunk

C.A.P.S har vunnit mark med sin power-garage-punk-pop-stök-rock'n'roll kryddat med orgel och lapsteel. Bandets vinnande koncept är rått, coolt och primitivt. Trots en fullbokad sommar avsätter de ett par timmar i musik huvudstaden Lund.
www.myspace.com/capsrock

SKATETÄVLING
Utanför butiken står (snart) en helt nybyggt skatebank som såklart kommer att ha en central roll i lördagens tävling. Det blir slalomtävlig i drop-in format med fina priser från PACE. Drop-in tid: 11-16

Det kostar inget att tävla!