Musik,  BBQ, jeansquiz, HotRods & skatetävling på Saint 21 i Lund

Musik, BBQ, jeansquiz, HotRods & skatetävling på Saint 21 i Lund

Det blir BBQ, jeansquiz, HotRods, skatetävling och gratis spelning med bl.a. J.Tex och We:Duo när HepTown håller öppet hus i sin butik (HepCat Store) på Sankt Lars väg 21, a.k.a SAINT 21, i Lund.

Vi får även besök av svenska jeansmärket PACE som står för vinster och svarar på alla dina frågor om denim.

PACE har denna gång grävt i sina gömmor och erbjuder udda "One of a Kind" plagg.... Passa på att hitta dina guldkorn som ingen annan kan lägga beslag på...!

Lördagen den 29 maj 2010
Öppet 11-18
Sankt Lars väg 21 i Lund

Fri entré

LIVEMUSIK
Fest utan J Tex finns inte på kartan, från flaket på sin pickup underhåller han med countrydängor om kärlek, sorger och besvär och alldagliga missöden.

www.myspace.com/oldtimejunk

Samt WE:DUO som står för extremt skön akustisk blues med hårt kryddade texter som kan få dig att hålla för öronen mer än en gång. Starkt beroende framkallande är vi otroligt glada över att de stoppar förbi HepCat Store denna dag då de har ett förflutet sedan våran begynelse. Hårt, avskalat och skitigt!

www.myspace.com/weduo

SKATETÄVLING
Utanför butiken står (snart) en nyrenoverad skatebank som såklart kommer att ha en central roll i lördagens tävling. Det blir slalomtävlig i drop-in format med fina priser från PACE. Drop-in tid: 11-16

Det kostar inget att tävla!