Välbesökt vernissage för The Men's nya Video

Välbesökt vernissage för The Men's nya Video

I helgen hade svenska modsbandet The Men vernissage för nya videon "Pack Up Your Memories" på Kulturen i Lund.Över hundratjugo besökare kom för att se premiärvisningen av denna retrodoftande musikvideo filmad och klippt av fotografNils Bergendal och ljussatt Martin Berglund.

Singeln släpps denna vecka och redan nu kan du se och höra den på Youtube

Heptown Records släpper i februari 2010 "Four Good Men And True" med The Men.Detta gruppens tredje album är producerat av Christoffer Lundquist (Brainpool, Gessle, Popesmokes m fl) i AGM-studios på Österlen.

The Men är Sven Köhler (från Grammisnominerade The Sinners) på sång och munspel, Ola Främby (från The Girls) på bas & kör, Niklas Kilenstam (från Thee Expression) på trummor och Olof Wallberg (från Colubrids, Fight Family & Varanteatern) på gitarr och kö

www.themen.se

www.youtube.com/watch?v=nXheKa_-jQc

www.myspace.com/themenreturn