Äntligen en mötesplats för er som arbetar med rekrytering, validering & HR!

Äntligen en mötesplats för er som arbetar med rekrytering, validering & HR!

Rekrytering & Validering 2017 är en årlig konferens och mötesplats framtagen av Hexanova Events i samarbete med Akademikerförbundet SSR och nätverket för beteendevetare med flera...

Mötesplatsen vänder sig direkt till dig som är yrkesverksam inom rekrytering, validering & HR eller dig som i din chefsroll berörs av frågorna.

Här utvecklas du inom ditt yrkesområde, inspireras och byter erfarenheter med människor i samma situation. Allt detta under två glädjefyllda och utvecklande dagar i maj. Välkommen att anmäla dig redan idag.

Rekrytering & Validering 2017 arrangeras den 10-11 maj 2017 i Stockholm

Besök hemsidan - Klicka här