Hexanova Events lanserar programmet för CX Management

Hexanova Events lanserar programmet för CX Management

Att utveckla och skapa de bästa kundresorna blir allt viktigare. Svenska folket handlar allt mer online nu än innan Corona-pandemin. Och 70 % uppger att de kommer fortsätta göra det enligt en undersökning från mobilitetsföretaget Soti. Det ökar kraven på den digitala upplevelsen väldigt mycket. Produkter och tjänster ska finnas lättillgänglig på nätet, med tydliga användningsinstruktioner och snabba leveranser. Samtidigt som kommunikationen ska vara intressant och personlig.

CX Management är en konferens som riktar sig mot alla som arbetar med CX. Programmet lanseras idag, 15 juni 2023, med syfte att ge så mycket kompetensutveckling, tips och verktyg som möjligt till de som deltar. Programmet täcker en rad ämnen som har direkt påverkan på dagens kundresor, inklusive Ai, Omnikanaler, kundklubbar och kundupplevelser. Talarna inkluderar en rad experter som kommer dela sina erfarenheter, visa på lyckade cases och ge sina bästa tips kring skapandet av unika kundupplevelser. De kommer från företag som bl.a: BankID, Svenskt Näringsliv, Gymkompaniet, Retail Academics, Grillkung, Kundo, Silo AI, Ninetech, EngineAI och ATHOOM.

Vi är stolta över att erbjuda detta innovativa och dynamiska program som kommer att ge deltagarna verktyg och tekniker för att skapa en positiv och minnesvärd kundupplevelse, säger Beatrice de Maré Peterson, affärsområdesansvarig.

CX Management kommer att äga rum den 24 oktober 2023 på Sergel Hub i Stockholm. Detta är en unik möjlighet för både nybörjare och erfarna yrkesverksamma att lära sig från ledande experter och förbättra sina färdigheter för att skapa en oförglömlig kundupplevelse. Allt för att få potentiella kunder att bli betalande kunder, och komma tillbaka om igen.

Gå in på hemsidan för att ta del av hela programmet och fler spännande talare.

Kontakt:
Affärsområdeschef
beatrice.demare.peterson@hexanova.se

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.