Vi är stolta att kunna presentera årets viktigaste program...

Vi är stolta att kunna presentera årets viktigaste program...

...speciellt framtaget för dig som är ekonom inom den offentliga sektorn!

Årets program är sprängfyllt med högintressanta föreläsare och aktuella ämnen för dig som vill få de nycklar och verktyg du behöver för att ta dig an framtidens ekonomiska möjligheter och utmaningar.
Klicka här för att ladda ner programmet

Antalet platser är begränsat.
Boka din plats nu och spar pengar!

Boka din plats på Offentlig Ekonomi 2013 före den 24 mars så får du hela 1000 kronor i rabatt!
Klicka här för anmälan

Offentlig Ekonomi 2013
Den 29-30 maj möts landets offentliga ekonomer på Nacka Strandsmässan för att bland annat ta del av ett program med fokus på framtidens ekonomi, finanser och tillväxt. Vi har fyllt programmet med spännande seminarier, de bästa tipsen från experterna och ett antal intressanta praktikfall.

Offentlig Ekonomi 2013 och Offentlig Chef 2013 är en gemensam mötesplats för Sveriges offentliga chefer samt anställda ekonomer i mellan och högre befattningar. De båda mötesplatserna syftar till att förmedla kunskap och nyheter samt verka inspirerande för deltagarna i såväl sin yrkesroll som i den personliga utvecklingen. Målsättningen är vidare att bygga broar och underlätta nätverkande för deltagare i samma eller liknande situation.

För mer information, vänligen besök:
www.offentligekonomi.se
www.offentligchef.com