HinnerDu.se - inga uppdrag är omöjliga!

Hjälp med att söka pilotjobb, montera IKEA-möbler, eller varför inte få kanelbullar levererade från Lund till Malmö? På HinnerDu.se kan du få hjälp med det mesta och sedan starten har uppdrag av alla de slag utförts. Det är helt enkelt en tjänst för sådant du inte visste att det gick att få hjälp med!

Det var förra året som Sara Ohlsson insåg att en tjänst som hjälper folk att få saker gjorda behövs. Hon startade HinnerDu.se och i takt med att tjänsten växer får fler och fler upp ögonen för vad den kan användas till. För vad sägs om att lära sig dansa salsa eller att låna ut sin bil och få den sommarfin på köpet?

-       Efterfrågan ökar hela tiden. Och det är allt ifrån att köra till tippen, klippa gräs och montera IKEA-möbler till mer udda grejer som att blåsa upp 100 ballonger till ett kalas, eller att klippa kaninklor. Det är roligt att se att tjänsten går att använda till så mycket och att folk är så kreativa. Det är verkligen köparens marknad, säger Sara Ohlsson.

HinnerDu.se knyter ihop personer som behöver hjälp med något, med privatpersoner som gärna hjälper till. Man bestämmer själv hur mycket man vill betala för att få sitt uppdrag utfört. Nätverket växer stadigt, finns i de flesta svenska städer och redan har hundratals uppdrag blivit utförda. Tjänsten kommer snart att växa utanför Sverige, till Danmark, där HinnerDu.se idag håller på att etablera sig. HinnerDu.se satsar stort och som en del av det får tjänsten nu en helt ny hemsida.

• entreprenör
  • hinnerintehinnerdu
  • inkubator
  • springschas; ärende; nyföretagande; inkubator; ungdomsarbetslöshet; service; nätverk; stress; hinner; unikt; nytt; privatpersoner
  • unga entreprenörer
  • hushållsnära tjänster

• Västmanland

HinnerDu.se har sitt säte i Malmö. Företaget ägs av Sara Ohlsson, Hampus Jakobsson, Mikael Tellhed och Carl Silbersky.

Sara har tidigare arbetat på H&M IT och som IT-konsult på HiQ.

Hampus och Mikael grundade TAT. Carl Silbersky tidigare VD på Polar Rose.

Kontaktperson: Sara Ohlsson Tel: 0760-518131