Ludvig von Bahr i samtal med Hjärnkoll Stockholms Lou Rehnlund

Superentreprenören som sadlade om

Missade du Ludvig von Bahrs medverkan i Samtal i St Paul i tisdags? Nu kan du se hela samtalet på Hjärnkoll Stockholms Facebook. Som 30-åring hade Ludvig fem bolag som omsatte 700 miljoner, men hans framgångar ledde honom rakt in i väggen. Efter en resa in i sig själv hittade han en ny mening och nu hjälper han andra att hitta ett hållbart ledarskap genom ledarskapskursen The Leap.

Ludvig är även medgrundare av Urban Om, Mindulnessgruppen, Minds Unlimited och Wisdom Stockholm, som han startade efter sin krasch, då han bestämde sig för att endast satsa på verksamheter som hjälper andra att växa.

Under nio tisdagar håller Hjärnkoll Stockholm i samarbete med Stockholms Stadsmision Samtal i St Paul, där olika personer berättar om sina erfarenheter av psykisk ohälsa.

Våga prata om psykisk ohälsa

Hjärnkoll Stockholm arbetar för att sprida kunskap och motverka fördomar om psykisk ohälsa, med hjälp av den egna berättelsen. Här har vi ett hundratal utbildade ambassadörer som föreläser, deltar i samtal, fokusgrupper och paneldebatter på arbetsplatser, skolor, myndigheter och andra sammanhang kring psykisk ohälsa, för att dela sina erfarenheter
Hjärnkoll Stockholm är en del av NSPH Stockholms län.

Hjärnkoll Stockholm
Södermannagatan 36