Gå direkt till innehåll
En en husvolym börjar bli klar och ska snart leveras till byggplats. Där monteras och fuktsäkras huset på ett par timmar.

Hjältevadshus bjuder in till fabriksvisningar

Hjältevadshus börjar med fabriksvisningar. Varje tisdag är husspekulanter välkomna att besöka fabriken, träffa personalen och lära sig mer om vår unika byggmetod. Att se ett hus byggas i fabriken i Hjältevad är en fantastisk upplevelse. Följ husets resa från att man konstruerar väggdelarna, till slutet av resan då köket är helt färdigt i husvolymen.

Besöket inleds med att Hjältevadshus VD Johan Bynell hälsar välkommen och presenterar verksamheten. Därefter tar produktionschefen Ola Adolfsson Er med på en rundvandring i fabriken. Följ husens spännande resa genom fabriken, från råmaterial till ett färdigt hem, redo att placeras på tomten.

Efter visningen bjuder vi på lunch i vår matsal tillsammans med vår kundtjänstpersonal, som kan svara på frågor som dykt upp under rundvandringen.

Fabriksvisningen sker varje tisdag kl. 11-13, premiär 22 september. Föranmälan krävs. Anmälan sker på hjaltevadshus.se/valkommen

Har du några frågor om husvisningarna, kontakta kundcenter@hjaltevadshus.se.

Självklart har vi anpassat visningarna med tanke på Covid-19. Vi har begränsat antal/visning och ett anpassat upplägg av själva rundvandringen och hela besöket.

Gör vistelsen i Hjältevad till en härlig utflykt. Vi har ett samarbete med Vimmerby Stadshotell som erbjuder prisvärt boende. Hjältevad ligger mitt i Astrid Lindgrens Småland och det finns många intressanta utflyktsmål i närheten.

Taggar