Hjerta stärker närvaron i Småland

Hjerta stärker närvaron i Småland

Hjerta fortsätter att växa och välkomnar två nya rådgivare. Genom anslutningen av Hjerta Småland stärker rådgivningskoncernen sin lokala närvaro i Värnamo och Jönköping med omnejd.

Bakom Hjerta Småland står Christoffer Harlin och Johan Görsson, rådgivare och delägare med många års erfarenhet av tjänstepensions- och kapitalplaceringsfrågor.

– Det känns väldigt bra att ha fått möjligheten att ansluta till Hjerta. Att vi dessutom har fått förtroendet att fortsätta arbeta med Skandias produkter och tjänster är extra roligt, säger Johan Görsson.

Hjertas starka erbjudande mot kund tillsammans med fördelarna att vara del av en stor organisation var avgörande för valet att bli en del av Hjerta.

– Hos Hjerta kan vi fortsätta att verka lokalt och nära våra kunder. Samtidigt får vi bra stöttning och tillgång till Hjertas affärssystem och deras upphandlade pensionsplaner, säger Christoffer Harlin.

Hjerta Smålands huvudmålgrupp är ägarledda företag i bygden som behöver rådgivning inom pension, försäkring och kapitalplaceringar.

– De personliga relationerna är jätteviktiga. Det ska kännas självklart för våra kunder att höra av sig till oss. Vi ser fram emot att växa tillsammans med dem, säger Johan.

Ett ledande rådgivningsföretag inom försäkring och sparande

Hjerta
Vasagatan 7, 9 tr