Honda premiärvisar robotgräsklipparen Miimo på Göteborgs Båtmässa

Honda visar Miimo som är en tids- och arbetsbesparande gräsklippare.

I den stora montern A02:70 finns Hondas båt-samarbetspartners på plats och visar upp ett brett modellutbud. Välkomna!

Honda har stark närvaro på mässan. I montern som är större än någonsin Hondas starka närvaro med flera samarbetspartnersfinns full lineup från Hondas samarbetspartner, den svenska testvinnande båttillverkaren Micore. Även aluminiumbåttillverkaren Arronet visar upp ett starkt modellprogram. På plats finns även Silvers båtar med motorer i spannet BF50 till BF150. Totalt 370 kvadratmeter Honda utombordsmotorer och samarbetspartners.

Köp ett båtpaket från Honda och få en robot på köpet! De fem första som köper ett båtpaket på mässan, dvs motor från Honda och båt från Arronet, Micore eller Silver får helt nya robotgräsklipparen Miimo på köpet! Missa inte detta unika tillfälle, först till kvarn gäller.Båtmässan Deals

Spendera mer tid på sjön under tiden robotgräsklipparen Miimo klipper din gräsmatta helt automatiskt! Den klarar komplexa trädgårdar, ger ett jämnt klippresultat, är säker och lätt att hantera. Miimo är värd ca 20 400 kr.

Honda Miimo är den första kommersiella robotbaserade produkt som Honda har tillverkat för privatkonsumenter, den symboliserar Hondas första steg mot att erbjuda kunderna robotlösningar som höjer livskvaliteten i hemmiljö.

Båtmässan börjar den 2/2 och avslutas den 10/2.

www.honda.se