Hotel Rival Bistro

Fira julhelgen på Hotel Rival

Hotel Rival håller alltid öppet och bistro och barer är likaså öppna både julafton, juldagen och annandag jul samt årets alla andra röda dagar. Vi erbjuder generösa öppettider hela julhelgen. Bistron är öppen på julafton 15-23 samt juldagen och annandag jul 17-23. Watson's Bar - med dryck och barmeny - håller öppet alla tre dagarna från kl 11-01.

Vi serverar middag från vår stora à la carte meny och Rivals tradition är att inte servera julmat.

Rivals Bistro har öppet för middag varje kväll, året runt – inga undantag.

Kärleken till mat och dryck är naturligtvis vår stora passion och vi låter råvaran stå i centrum och lagar god mat på ett okonstlat sätt. På menyn hittar du både klassiker men också lite mer moderna rätter där vi har tagit ut svängarna en aning. Vår ambition är att vårt bemötande, presentationen på tallriken och vår atmosfär ska få dig att verkligen trivas.

Välkommen att boka bord på bit.ly/EatAtRival.