Kocken som blev skådespelare - nu gästar han Rivals Bistro!

Ingen "mediakock" har kombinerat matlagning med en sådan befriande och underhållande personlighet som Per Morberg.

Under fyra kvällar i januari gästar skådespelaren, jägaren och kocken Per Moberg Hotel Rivals Bistro för ett ”live performance” i köket. På menyn står en trerätters måltid som komponeras och tillagas av Per tillsammans med Rivals köksmästare, souschefer och kockar.

Vad det blir för mat? Det vet gästerna inte förrän tallriken står på bordet! Gästerna kan under kvällen möta Per antingen i köksluckan eller ute i
Bistron för att diskutera kring maten!

Vill du vara med om en oförglömlig kväll boka bord nu eller köp presentkort på Hotel Rival, 08-545 789 15
– antalet platser är begränsade.

Var: Hotel Rivals Bistro.
När: 19, 20, 26 och 27 januari. Två sittningar per kväll: kl 18.00 och kl 20.15
Vad: 3 rätters middag med vinpaket
Pris: 895:- per kuvert (förrätt, varmrätt, dessert och 3 glas vin)
Dessutom: Samtliga gästspelskvällar Soft musikunderhållning i Cocktailbaren.
Boka bord: 08-545 789 15 dagligen eft kl 14.
Köp gärna presentkort i hotellets reception och ge bort i julklapp (OBS! begränsat antal platser). Eller maila Din förfrågan till fredrik.raberg@rival.se

Per Morberg inledde sin kockbanan som diskare på Tullgarns värdshus som 13-åring för att så småningom
gå på restaurangskolan i Kristineberg 1976. Därefter inleddes en lång skådespelarkarriär med medverkan i
filmer som bland annat 1939, Såsom i himmelen och i ett otal TV avsnitt av Beck och Rederiet. En
kombination av dessa två färdigheter får Per utlopp för i matlagningens programmet ”Vad får vi för mat”
som just nu går på TV 4+ och som blivit omåttligt populärt. För mer info www.permorberg.se.

Hotel Rival AB  i Stockholm är ett boutiquehotell och öppnade i september 2003. Hotellet har 99 designade hotellrum, Bar & Bistro, Cocktailbar samt Café Rival.