Brunch på Rival.

Säsongspremiär av Rivals Brunch lördag 21 augusti och söndag 22 augusti

Välkommen till Södermalm på brunch varje lördag och söndag! Äntligen är Rivals populära brunch tillbaka och självfallet i en uppdaterad version! Premiärhelg lördag 21 augusti och söndag 22 augusti .Öppet from kl 13.00 varje lördag söndag.

Hösten börjar närma sig nu är dags för säsongspremiär av Rivals Brunch. Inför nyöppningen har vi uppdaterat utbudet och förutom de uppskattade läckerheterna med Caesarsallad, Skagenröra, kallskuret, ostar, bacon, fransk äggröra och American Pancakes.

Höstens nyheter är bland annat sushi rolls, ostron samt ”veckans gästspel” som kan innehålla allt från sliders och pizzaslice till helgens ”roast”. Njut även av det uppdaterade kak-tårta-godis utbudet.

Självklart finns även möjligheten att komplettera brunchen med iskall champagne, en välkryddad Bloody Mary, milkshakes och juicer.

Vi har – kort och gott – lagt till några härliga rätter som vi tycker om och som vi hoppas ni också kommer att uppskatta. Vi är övertygade om att det finns något för alla smaker!

Välkommen till en skönare helg på Rival!

Kategorier

Hotel Rival på Södermalm i Stockholm ägs av Benny Andersson Produktion AB. Rival öppnade 1 september 2003 som Stockholms första boutiquehotell. 99 personligt inredda hotellrum, Watson´s Bar, Cocktailbar, Bar & Bistro, salong med 735 platser, Café Rival och en konferensavdelning. Rival vänder sig till gäster som söker ett personligt boende med hög klass på service, öppettider och teknisk utrustning.
Mer info: Jesper Henryson VD Hotel Rival jesper.henryson@rival.se 08-545 789 02 www.rival.se

Hotel Rival AB, Mariatorget 3, Box 17525, 118 91 Stockholm Tel: 08-545 789 00, Fax: 08-545 789 24, www.rival.se

Jesper Henryson

Presskontakt Managing Director CEO Hotel Rival

Det här är Rival

Hotel Rival på Södermalm i Stockholm ägs av Benny Andersson Produktion AB. Rival öppnade 1 september 2003 som Stockholms första boutiquehotell. 99 personligt inredda hotellrum, Watson´s Bar, Cocktailbar, Bar & Bistro, salong med 735 platser, Tavernan Rival och en konferensavdelning. Rival vänder sig till gäster som söker ett personligt boende med hög klass på service, öppettider och teknisk utrustning.