Boka showpaket med parkettbiljett till Bo Kaspers orkester, Hybris, Brynolf & Ljung, Henrik Fexeus, Sven-Ingvars, Petter. Övernattning på de luxe rum, mousserande vin och jordgubbar, garanterat bord i Bistron och frukostbuffé.

Se din favoritartist på Rival i höst! Vi har paket med biljetter på parkett och övernattning.

Boka showpaket till din favoritartist med bästa platserna på parkett

Nu har vi biljetter till Bo Kaspers Orkester, Hybris med Pernilla Wahlgren, Brynolf & Ljung, Henrik Fexeus, Sven-Ingvars och Petter.

I paketet ingår, utöver biljetter, en övernattning i deluxerum, mousserande vin och jordgubbar vid ankomst, ett garanterat bord i Bistron, frukostbuffé samt 50% rabatt på garageplats under vistelsen.