Upplev fotbolls-VM i bioformat på Rival!

Älskar du fotboll men varken har råd eller tid att resa till Tyskland. Bege dig då till Rivals biografsalong vid Mariatorget i Stockholm och se Sveriges alla kvalmatcher på en 3 x 4 meter stora filmduk.

För endast 50:- kan man se fotbollsstjärnorna i närbild och genom biohögtalarna få direktkontakt med stämningen hos publiken på stadion. Det blir en nästan-som-att-sitta-på-läktaren-i-Tyskland- med-den-svenskahejarklacken-känsla, fast man är kvar i Stockholm. Före, under och efter matchen är Bar & Bistro öppen för mellansnack och förfriskningar.

Matcher som sänds på Rival
Lördag den 10 juni kl 18.00
Trinidad Sverige

Torsdag den 15 juni kl 21.00
Sverige-Paraguay

Tisdag 20 juni kl 21.00
Sverige-England

• Pris 50:- per match, onumrerat, parkett
• 18 års åldersgräns (p g a alkoholservering), leg kontroll.
• Biljetter köps på Café Rival, Mariatorget 3 (ej 11.30-14.00 p g a lunchrusning)
• Rival visar alla matcher där Sverige spelar, förhoppningsvis både åttondelsfinal,
semi- och final!
• Ej köpta biljetter säljs varje speldag i Rivals entréfoajé.
Platser på balkongen är tills vidare reserverade för företagspaket. För mer information
kontakta gärna Hotel Rivals konferensavdelning 08-545 789 14,20,21.

Hotel Rival AB  i Stockholm är ett boutiquehotell och öppnade i september 2003. Hotellet har 99 designade hotellrum, Bar & Bistro, Cocktailbar samt Café Rival.