HOTEL TYLÖSAND LANSERAR WORKATION

HOTEL TYLÖSAND LANSERAR WORKATION

Efter ett år av växande utmaningar för hur man ska hantera såväl arbete som privatlivet under coronapandemin, lanserar Hotel Tylösand ett nytt spännande koncept för såväl professionellt som privat välmående – Workation.

Denna mix av arbete och semester från engelskans ”work” och ”vacation” har sin utgångspunkt i en kombination av beprövad välmåendeträning med yoga, rörelseträningar och intressanta, insiktsfulla föredrag.

Ursprungligen riktade det sig till företagsledare (därav namnet), men allt fler privatpersoner har nu upptäckt vilka fördelar det finns med dessa enkla och konkreta verktyg som hjälper människor att bättre hantera stress, skapa ro i sinnet och utveckla långsiktigt positiva tankemönster.

Under ledning av Maria Linghult kommer den företagsinriktade kursen ”Stärk din inre ledare” att arrangeras 9-12 mars. Veckan därpå (16-18 mars) håller Maria i en ny kurs - ”Harmoni inifrån och ut” - som är mer inriktad på privatpersoner och mindfulness.

Slutligen kommer Isabella dos Santos att den 23-25 mars hålla en kurs med extra fokus på hur yoga och andningsövningar kan påverka nervsystemet och skärpa den mentala klarheten.

Som en följd av de sociala begränsningar som gäller under coronapandemin kommer antalet platser att vara starkt begränsat – vilket innebär att max 18 personer kan delta per gång.

För mer information kontakta Hotel Tylösands VD Elisabeth Haglund

+46 (0)35-305 02, elisabeth.haglund@tylosand.se