Informationsträff och lunch på Hotel Tylösand

Informationsträff och lunch på Hotel Tylösand

I höst och vinter satsar vi på Hotel Tylösand extra mycket på nöje och lanserar ett nytt koncept, Tylösand Nöje, där fokus ligger på events, helgprogram och underhållning.

Som ett litet avstamp inför hösten bjuder vi därför in dig till en informationsträff med tillhörande lunch på Restaurang Akvarell.

Du kommer att få träffa Charlie Caper och Malin Nilsson som tillsammans med Hotel Tylösand och Halmstad Teater sätter upp Varieté Tylösand. Dessutom kommer UIf Andersson, teaterchef på Halmstad Teater att prata om vårt samarbete. Jessika Nilsson, Evenemang- och Temakoordinator från Hotel Tylösand kommer också att finnas på plats för att svara på frågor om vår satsning.

Varmt välkommen!

Obs glöm inte O.S.A.

När: Tisdag kl 12.00

Var: Hotel Tylösand, Restaurang Akvarell (Lunch och Informationsträff)