Årets trend Take Away Jul

Årets trend Take Away Jul

Låt oss planera, handla och förbereda ett härligt julbord för dig att njuta av på Julafton. 2020 blir året då många väljer ett krångelfritt firande genom att boka Take Away. Vår variant innehåller kockarnas favoriter från det traditionella julbordet. Ett sätt att ta med en del av Hotell Kristina hem till ditt eget kök 🎄

Kristinas Helgpåse Jul innehåller:

🎄 Tre sorters sill

Inlagdsill, Senapssill, Krämig äppelsill med Cheddarost, hembakad kavring och potatis som tillbehör

🎄 Gravad lax med hovmästarsås

🎄 Kallrökt lax med sikrom- och gräslöksås

🎄 Ägg med Skagenröra

🎄 Rökt lammstek med äppel- & pepparrotssås

🎄 Julskinka med senap

🎄 Kristinas köttbullar

🎄 Prinskorv

🎄 Janssons frestelse

🎄 Cheesecake med lingon & pepparkaka

___________________________________________

Hur? Sista beställning tas kl 12.00 måndagen den 21/12 direkt via vår hemsida

Pris: 350 kr/portion

Hämtas? 23/12 kl 13-17

Göra hemma? Koka potatisen, Värm köttbullar, prinskorv och Jansson. Lägg upp snyggt, häll upp något gott i glasen och njuuuut!

Vi önskar dig en riktigt God Jul 🎄