Välkommen på överraskningsmiddag kl 19:00,  lördag den 9 februari, med temat "One night in Bangkok"
Välkommen på överraskningsmiddag kl 19:00, lördag den 9 februari, med temat "One night in Bangkok"

One night in Bangkok

Är du redo att bli överraskad?

Hotell Kristina anordnar en kväll full av överraskningar i temat "One night in Bangkok" lördag den 9 februari kl 19:00. Du vet inte vilken mat som serveras eller hur den kommer att serveras. Du kan däremot vara säker på att kvällen innefattar ekologisk dryck och ekologisk mat på temat asian-fusion, livemusik i harmoni med menyn och en kväll full av konst. Med andra ord, du kommer att bli överraskad.

Boka & läs mer på länken nedan:

(vill du boka utan övernattning, se "Extrautbud" och välj sedan 9/2 i kalendern):

Vi ses där!