Alla Hjärtans Dags-middag på Hotell Kristina

Alla Hjärtans Dags-middag på Hotell Kristina

Vårens alla event är färdigplanerade på Hotell Kristina i Sigtuna. Här älskar man att överraska och hitta på kul saker för både boende i trakten och weekendgäster. Det blir allt från After Work-fredagar och Grill på Gården till ett spännande samarbete med bion Gröna Ladan, då nya James Bondfilmen premiärvisas för hotellets gäster i samband med ett glamouröst event.

Den 14 februari serveras en Alla Hjärtans Dags-middag av klass. Extra mycket skön kärlek strömmar in på hotellet när man firar med en middag för dig och de du älskar allra mest. Ta med partnern eller bästa vännerna och njut ❤️

Bubbelmingel startar kvällen och sen serveras en lättsamt lyxig 7-rätters middag med smårätter à la Kristina.

• Hummertaco samt Pilgrimsmussla, koriander, sjögräs, mango och lime
  • Tonfisk, wasabi, gari, friterad risboll, soja och gurka
  • Jordärtskocka, grönkål, svamp, tryffel och hasselnötter
  • Skrei, skaldjur, blomkål, fänkål, aioli och surdegsfras
  • Lady & Lufsen
  • Lamm från Järinge gård med krämiga pinjefrön, mangold och lammsky
  • Passionsfruktssorbet med bränd vit choklad och hallon

Evenemanget riktar sig både till dig som vill komma för att njuta av fantastisk mat i restaurangen samt för dig som vill njuta av en hel weekend och passa på att upptäcka Sigtuna stad under vistelsen.