Vinter på Hotell Kristina i mysiga Sigtuna stad

När Mälaren är täckt av gnistrande is och snön har lagt sig på vår gård och i den lilla staden, tänder vi brasan och välkomnar dig till sköna vinterdagar på Hotell Kristina. Vi dukar upp lyxiga vintermiddagar, julinspirerade luncher och ekologiska julbord med oslagbara smaker. Restaurang Kristina är den perfekta platsen att fira in julen på med ditt företag eller vänner & familj.

För dig som önskar konferera under december skickar vi gärna en offert, som inkluderar ett av våra trevliga vinterupplägg. Vi kan även tipsa om vinterns roliga aktiviteter, som exempelvis Binda kransar med Malin på Vextmakeriet, teambuildingaktiviteten Julruschen med PULS eller vår egen härliga mat- och dryckesaktivitet "Smakresan Christmas Edition".

Kick Off-Christmas med julrim, julens drycker och lättsam tapasmiddag med jultema 27/11

Den 27/11 drar vi igång julen hos oss på Hotell Kristina med en härligt rödrosig kväll i julens tecken. Vi utlovar julmusik i högtalarna, drycker med jultema och en rimstuga där ni klurar ut rim till fem julklappar och bästa rim för kvällen koras. En lättsam middag i tapasform med julens smaker serveras. Är det idag du smakar julskinka för första gången i år?

Vi välkomnar dig som är frisk och kry, dukar med avstånd och följer myndigheternas regler för din säkerhet.

Lyxig trerätters vintermiddag 28/11-18/12

Avnjut en lyxig 3-rätters middag, som avslutas med en bricka fylld av våra favoriter av vinterns desserter, ostar och gotter.

Detta middagsupplägg gäller, med undantag under de helger då julbord serveras. Upplägget ingår för de konferensgrupper, som har en bokad 3-rätters middag under december månad.

Utsikt från Verandan vinterstämning

Ekologiskt julbord med oslagbara smaker helger v 49 & 50

🎄 Vi välkomnar er med värmande glögg.

🎄 Slå er sedan ned och avnjut våra hemgjorda sillar serverat till bords.

🎄 Från buffén plockar ni därefter de goda lax- och fiskrätterna, de fina delikatesserna, det gröna och det varma. Sällskap för sällskap bjuds in av vår personal.

🎄 Avsluta med julens ostar och ett allt igenom hemgjort gottebord, som smakar ljuvligt av allt från saffran och kanel till brända mandlar och Rocky road.

Vi välkomnar max 60 gäster per lunch- respektive middagssittning, sprider på sällskapen med olika starttider och serverar delar av julbordet för att garantera ett säkert arrangemang.

För större sällskap som önskar julbord andra datum, ber vi er kontakta oss för offert.

Delikatesser på Julbordet

Julinspirerad affärslunch - alltid sista veckan före jul på Hotell Kristina

Njut av vår fina ekologiska affärslunch, som denna sista vecka före jul har en twist av julens smaker. Ni serveras ett urval av julens sillar och laxar, därefter en delikatesstallrik och så dagens varmrätt, som även den har julens toner. Sallad, nybakt bröd, vatten, kaffe och hemgjorda godsaker ingår.

Jullunch på Verandan

• Dalarna