Årets mötesbokare 2019 är Anna Kaufeldt på Hotell Kristina

Hotell Kristina är vinnare i Svenska mötespriset 2019, där Anna Kaufeldt kan titulera sig som Årets Mötesbokare.

- Det känns helt galet och helt fantastiskt att få bli tilldelad det här priset av Svenska möten, säger Anna, Bokningsansvarig på Hotell Kristina.

Måndag den 13 maj hölls prisutdelning i Svenska Mötespriset 2019. På plats var Anna Kaufeldt, nominerad i kategorin "Årets Mötesbokare". I tuff konkurrens av nästan 140 anläggningar, var Hotell Kristina och Anna de som fick ta emot priset som Årets mötesbokare.

- Jag var otroligt glad över att ha blivit nominerad, att få gå hem som vinnare hade jag inte vågat hoppas på bland alla dessa duktiga mötesbokare, säger Anna.

- Kategorin Årets mötesbokare är mer personlig än övriga kategorier vilket gör att priset känns extra ärofyllt och unikt för mig att ta emot. Jag känner mig verkligen hedrad, säger hon sprudlande glad.

Nomineringen som ledde till Annas vinst lyder enligt följande:

"Är alltid flexibel och ingenting är omöjligt. Anna är alltid proffsig, glad och positiv. Hon har superkoll på våra förfrågningar och återkopplar alltid med utförliga och säljande svar".

- "Välförtjänt" har Svenska Möten kommenterat på Hotell Kristinas Facebook, tillsammans med en stor mängd gratulationer från gäster, vänner, kollegor och andra anläggningar.

Vill du testa att boka ett möte eller en konferens med Årets mötesbokare?

Besök Hotell Kristinas webbsida, maila info@hotellkristina.se eller ring 08-592 580 00.

Hotellet ägs och drivs av Pernilla och Andreas Olsen. Välkomna!