FreeBuds Pro med intelligent och dynamisk brusreducering

Huawei FreeBuds Pro - ny ljudupplevelse oavsett operativsystem

Det senaste tillskottet i Huaweis serie av hörlurar, FreeBuds Pro, är världens första hörlurar med intelligent och dynamisk brusreducering. Hörlurarna levererar ljud i världsklass på smarta mobiler oberoende operativsystem.

Oavsett om man har en smart mobil med iOS eller Android kan den enkelt kopplas ihop med FreeBuds Pro så att användaren kan njuta av den utmärkta ljudkvaliteten på sin enhet.

Upptäck en ny ljudupplevelse
Huawei FreeBuds Pro levererar en ny nivå av ljudupplevelse tack vare intelligent dynamisk brusreducering i kombination med röstläget som gör att mänskliga röster sticker ut. Hörlurarna erbjuder upp till 40 dB brusreducering, tre dynamiska lägen och ett så kallat medvetet läge. Funktionen innebär att hörlurarna släpper igenom yttre ljud så att den som lyssnar, precis som namnet avslöjar, fortfarande kan höra ljud från omgivningen.

Även designen har fått mycket fokus och präglas av en bekväm geometrisk form som är den första i sitt slag.FreeBuds Pro är skapade i premiummaterial och har dessutom en batteritid på upp till 30 timmar.

Hörlurarnas känsliga sensorer möjliggör smidig och smart gestkontroll för att spela och pausa musik, byta låt, byta brusreduceringsläge, höja och sänka volymen samt svara på samtal. Öronspetsarna i silikon levereras i tre olika storlekar för att säkerställa perfekt passform, allt för att ge användaren den mest bekväma lyssnarupplevelsen.

Utforska ännu en dimension med AI Life-appen
För den som är sugen på en ännu mer personligt anpassad upplevelse, finns appen AI Life. Androidanvändare kan enkelt ladda ner appen i Huawei AppGallery, men den kan även laddas ner genom att använda webbläsaren eller skanna QR-koden som finns på baksidan av hörlurarnas förpackning. För den som har iOS, blir alla huvudfunktioner hos Huawei FreeBuds Pro tillgängliga genom att koppla ihop hörlurarna med en iOS-mobil.

Intelligent brusreducering, tre dynamiska lägen, medvetet läge, smart gestkontroll och flertalet andra användbara funktioner, gör att Huawei FreeBuds Pro är en riktig premiumupplevelse för både iOS och Androidanvändare.

Även FreeBuds 3 och FreeBuds 3i är kompatibla med samtliga iOS- och Android-enheter.

Priser och tillgänglighet
Huawei FreeBuds Pro finns på den svenska marknaden sedan den 19 oktober. Tillgängliga färger är svart, silver och vit och rekommenderat cirkapris är SEK 1990 inklusive moms.