​Huawei Sverige förbättrar information i nya Nyhetsrum

​Huawei Sverige förbättrar information i nya Nyhetsrum

Huaweis verksamhet i Sverige fortsätter att växa inom alla affärsområden. Det leder naturligt till ett större intresse av att ta del av vår information på ett effektivt sätt.

Utifrån den återkoppling vi har fått under det senaste året har vi därför nu delat upp vårt tidigare pressrum på MyNewsdesk i två nya för att särskilja våra konsumentprodukter från den information som övergripande rör vår koncern och B2B.

Det tidigare nyhetsrummet byter därför från idag namn till Huawei Sverige Consumer och kommer framöver att fokusera på information inom detta affärsområde. All tidigare information kommer att finnas kvar och tidigare länkar i utskick fortsätter att leda rätt.

Ett nytt nyhetsrum för information som är koncernövergripande och som rör våra övriga affärsområden – bland annat Enterprise, RnD, Networks etc – har öppnats som heter Huawei Sverige Corporate. Du kan enkelt ange dig själv som Subscriber till detta genom att klicka på ikonen märkt "Följ Huawei Sverige Corporate" i övre högra hörnet och ange din e-postadress.

Önskar du få information för alla affärsområden föreslår vi att du följer båda. Det går enkelt att växla mellan de två nyhetsrummen via den länk som finns längst ner på båda förstasidorna.

Vi hoppas att denna förändring ska göra det lättare att hitta och få den information just du önskar från oss framöver.

/Kommunikationsteamet hos Huawei Sverige