Huawei Freebuds 3i

Huawei lanserar nya FreeBuds 3i – in-ear-hörlurar med aktiv brusreducering

Nu tar Huawei ytterligare ett steg med sin teknik för hörlurar och lanserar nya Freebuds 3i. Med en imponerande brusreducering och en helt ny design levererar de nya hörlurarna ett fantastiskt ljud.

Huawei lanserar nu sina nya Huawei Freebuds 3i. Hörlurarna har en ny in-ear-design och en aktiv brusreduceringsteknik för att bättre kunna stänga ute ljud från omgivningen vilket gör ljudupplevelsen väldigt bra, oberoende vilken miljö användaren befinner sig i.

Nya Huawei Freebuds 3i är utrustade med totalt tre mikrofoner - två utåtriktade och en inåtriktad. De utåtriktade mikrofonerna ska upptäcka ljud från omgivningen och aktivt reducera dessa, medan den inåtriktade mikrofonen ska fånga upp brus som når användarens öron för att bidra till ytterligare brusreducering. Kombinationen av mikrofonerna innebär en aktiv minskning av bakgrundsljud med upp till 32 decibel. De tre mikrofonerna ger också en riktigt bra brusreducering vid samtal.

Huawei Freebuds 3i har ett dynamiskt drivelement på 10 mm som levererar en kraftfull bas. Därtill är hörlurarna utrustade med finkänsliga polymerkompositmembran som är finjusterade för att kunna leverera autentiskt och balanserat ljud. Designen av hörlurarna har såväl estetiska och ergonomiska som akustiska fördelar. Kombinationen av dessa med hörlurarnas möjlighet att placeras lite längre in i örat, ger en märkbart förbättrad ljudkvalitet för lyssnaren. Båda hörlurarna har inbyggda sensorer som gör det enkelt för användaren att styra ljudet. Hörlurarna pausar också ljudet automatiskt när de tas ut ur öronen och startar det automatiskt när de sätts in igen.

De nya hörlurarna fungerar sömlöst med en mängd olika Huawei-enheter. Till exempel så kommer en dialogruta upp automatiskt på användarens mobil så fort hörlurarnas laddningsfodral är öppet.

Pris och tillgänglighet

Vita Huawei Freebuds 3i finns tillgängliga på den svenska marknaden från och med 15 juni och svarta från och med 6 juli. Rekommenderat crika pris ligger på 1.190 kronor inklusive moms.

Huaweis produkter och tjänster är tillgängliga i mer än 170 länder och används av en tredjedel av världens befolkning. De rankas även som trea i världen över mest sålda mobiltelefoner under 2016. Huawei Consumer Business Group är en av Huaweis tre affärsenheter och omfattar smartphones, persondatorer och surfplattor, bärbar teknologi, mobila bredbandsenheter, hemelektronik och molntjänster med 16 forskning- och utvecklingscentrum i USA, Tyskland, Sverige, Ryssland, Indien och Kina. Med en stabil grund och expertis inom telekommunikationsbranschen i över 20 år är Huawei Consumer Business Group dedikerade att leverera de senaste tekniska nyheterna till konsumenter runt om i världen.

För kontinuerliga uppdateringar, följ oss på:

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobileSE/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweisverige/