Inbjudan till sponsorfrukost om ledarskap och hur vi motiverar barn och ungdomar!

Sponsorfrukost om ledarskap och hur vi tillsammans motiverar barn och ungdomar

HuFF tillsammans med HUDIKGYMNASIET inbjuder till sponsorfrukost med temat ledarskap samt hur vi tillsammans motiverar barn och ungdomar. Vi håller till i centrala Hudiksvall, i HUDIKGYMNASIETS lokaler och tiden är kl. 08.00 den 4 juni.

Utöver frukost och en bra chans att nätverka får du som företagare lyssna till rektor Lena Lingman som berättar om vikten av att vara en god ledare. HUDIKGYMNASIET har flertalet gånger tagit emot kvalitetsutmärkelser från SIQ (Swedish Institute for Quality) och arbetar kontinuerligt för att vara Nr 1 på motivation.

Du får dessutom träffa och höra nya HuFF-tränaren, Mikael Bengtsson, som berättar om sin första tid i Hudiksvall. Utöver att han är ledare för kommunens unga och närodlade representationslag samt HuFF-akademin för pojkar 14-15 år, har han ett förflutet som Tipselit tränare i GIF Sundsvall och han är idag dessutom assisterande förbundskapten för pojklandslaget födda 99.

OSA innan 1 juni till kansli@hudiksvallsff.se

Frågor kan ställas på telefon 070-5510736

Sponsorfrukosten är primärt för HuFF företagspartners men vi tar gärna även emot andra intresserade företag som då får en chans att veta mer om vår närodlade satsning och kanske vill bli partners efter frukosten.

Glada hälsningar från HuFF & HUDIKGYMNASIET