Nyhet -

Vinn bäst i test högtalare och trådlösa hörlurar, fin yxa, cykelhjälmar m.m. från vår lottring!

Verklig lottring på fiktiv icke-match - fantastiska priser med bland annat högtalare och trådlösa hörlurar som är topptestade, bäst i test!

Under helgen skulle HuFF ha spelat match mot Skiljebo SK. På grund av rådande Covid-19-situation så har ju vårsäsongen som bekant ställts in. Vi har tidigare haft fiktiva matcher med live-rapportering, kiosk och enklare utlottningar.

I helgen kör vi en fiktiv icke-match utan live-rapportering och stängd kiosk. Däremot gör vi som vi alltid brukar göra på våra hemmamatcher, vi tar fram lottringarna och säljer lotter via Swishbetalning. Den enda skillnaden mot fysisk match blir att vi nu erbjuder betalning med Swish och att vi håller koll på vilka lottnummer lottköparna får och meddelar vinnarna digitalt istället via högtalarna.

Den bästa skillnaden är dock de fantastiskt fina vinsterna! Prisernas totala värde är ca 12 000 kr, se bilderna.

Följande gäller:
• Du måste vara minst 18 år.
• En lott kostar 10 kr och du väljer själv hur många lotter du vill köpa (Swishar du 100 kr får du alltså 10 lotter o.s.v.)
Swisha till nr. 123-3785896 med texten ”Lottring”.
En gratis lott till varje person som delar inlägget på Facebook, förutsatt att du också köpt en lott (du måste dela inlägget offentligt för att vi ska se att du delat).
• Lottringen är öppen mellan 14:00 på lördag 30 maj till 14:00 på söndag 31 maj. Dragning sker på söndag (31 maj) klockan 16:00 och vinnarna meddelas på hemsidan och sociala medier så snart dragningen är avslutad.
• Priserna hämtas på HuFF’s kansli på Aktivitetsfabriken.

Förutom chans till fina priser betyder dina lottköp mycket för HuFF och fotbollen, så tack!

Ev. vinstskatt betalas av vinnarna.

Vi vill skicka ett tack till alla företag som hjälpt till att skänka priser.

JAYS Headphones (bäst-i-test testade av bland annat Ljud & Bild) och sponsrade med stöd från Byggfakta
Bilbolaget
JO Sport
Gränsfors
Woolpower

Priserna finns på bild med några av våra spelare.

Vill du läsa på mer om högtalarna och hörlurarna hittar du mer information på www.jaysheadphones.com

Följande produkter är med i utlottningen från JAYS:

• Fotboll

• lottring