– Årsredovisningen ger en inblick i vart vi är på väg och vart vårt fokus kommer ligga under 2019, säger Huges vd Karin Strömberg Ekström.

Huges årsredovisning för 2018

Verksamhetsåret 2018, det ekonomiska resultatet och Huges hållbarhetsarbete. Det och mycket mer kan du ta del av i Huges årsredovisning för 2018 som nu är klar.

I Huges årsredovisning för 2018 kan du läsa om verksamhetsåret som gått och ta del av vårt ekonomiska resultat. Du kan också läsa om vad som hänt i våra olika bostadsområden, om vad som planeras i verksamheten under 2019 och om vårt hållbarhetsarbete.

– Årsredovisningen ger en inblick i vart vi är på väg och vart vårt fokus kommer ligga under 2019. Den visar också hur vi arbetar med hållbarhet och vad vi gör för att leva upp till vår vision; att skapa livskraft i Huddinge, säger Huges vd Karin Strömberg Ekström.

Den digitala versionen av årsredovisningen går att läsa på vår hemsida genom att klicka här.