Micke stärker upp servicen av Merlo i Stockholmsområdet

Hüllert Maskin arbetar ständigt med att utöka och förbättra sitt rikstäckande nät av serviceverkstäder för tryggt ägande av Merlo teleskoplastare. Som ett led i utvecklingen kommer Mikael ”Micke” Friberg från och med 1 juni serva och reparera Merlo i Hüllert Maskins regi. Micke är 43 år och kommer utgå från Norra Stockholm med en fullt utrustad servicebil finns han tillgänglig för både nya och gamla kunder i området.

Satsningen på Micke som servicetekniker i Norra Stockholm är startskottet på ett långsiktigt arbete där målet är att stärka eftermarknaden i området. Tidigare i år anställde Hüllert Maskin även en ny säljare i Norra Stockholm – Robbie Wessel.
-Vi är fokuserade på att ge våra kunder den bästa möjliga servicen oavsett var i Sverige de är verksamma. Det är viktigt att kunderna känner sig trygga i sitt Merlo-ägande, säger Andreas Tagesson, vd för Hüllert Maskin.

Befinner du dig i norra Stockholm och behöver service? Ring Micke 070-190 87 51 för att boka.

• ab hüllert maskin
  • hjullastare