Human IT återlanserar sig

Human IT återlanserar sig

IT är för kallt, opersonligt och mekaniskt. Medarbetare har omvandlats till "resurser", och det tävlas om att klämma in så många svårbegripliga förkortningar som möjligt i vardagligt tal och uppdragsofferter.

Vi vill ändra på det.

Så här några månader in på hösten återlanserar vi Human IT med en ny grafisk profil, en uppdaterad värdeplattform och ett tydligare uttalat syfte.

Humana pelare
Carl Johan Bernadotte, VD och ägare, och hans team lägger hela sitt fokus på den humana vinkeln av branschen, och vikten av hållbarhet. Liv/jobb-balans, kompetensutveckling och att ha stöttning av en karriärcoach är några av de saker som står högst upp på behovslistan.

"Vi ska vara den självklara och långsiktiga partnern som kunden tycker om att komma till, och en arbetsgivare som våra medarbetare kan lita på. En konsekvent leverantör och en transparent organisation, det skänker ett lugn som är svår att finna någon annanstans. Vi förenklar IT genom att ställa människan i det första rummet", säger Carl Johan.

Klimatkompenserade konsulter
För kunderna är fördelarna många; kompetens, långsiktighet och flexibilitet såklart, men också ett rent samvete. Alla Humaniter kommer klimatkompenserade redan från start, så det är lätt att inkludera inhyrandet av Humaniter i sitt miljöramverk.

Målet är som vanligt att växa tillsammans och att bidra till en bättre värld. För dig, och för oss alla.

Tillsammans skapar vi framtiden.