Årets kontor - HusmanHagberg Karlskrona. Fr v: Tina Lindqvist, Ida Ivarsson, Peter Olsson, Cecilia Tibblin och Linn Walderton.

HusmanHagberg firar framgångar och fortsätter resan mot nya, högre mål.

2017 var ett framgångsrikt år för HusmanHagberg, det näst bästa någonsin, och man tog marknadsandelar. Siktet är högt ställt inför 2018 och kedjan fortsätter sin expansion. I fredags firade alla 400 medarbetare framgångarna tillsammans med samarbetspartners vid den årliga kickoffen.

- Kickoffen är en viktig tillställning på många sätt, säger Fredrik Kjell, vVD och försäljningschef. Vi firar säljframgångarna med en rad olika priser och vi ser på målen för kommande år. Det är oerhört viktigt att vi alla har samma målbild. Målet för kommande år är att via både fortsatt expansion och organisk tillväxt fortsätta ta marknadsandelar.

Några av de många pristagarna som hyllades var:

Årets kontor – Karlskrona

Årets bästsäljande kontor – Järfälla

Årets raket - Uppsala

Årets bästsäljande mäklare – Lars-Åke Källhammer, Luleå

Årets säljkoordinator – Åsa Wiberg, Järfälla

Årets Rookie – Jaime Markenbjörk, Vällingby

Årets äkta, passionerade vinnare – Emil Cronholm, Enskede

HusmanHagbergs Stora Pris - Per Stenmark, Järfälla

Årets högsta NKI – Kristianstad

Årets nöjdaste kunder – Anna Berg, Ängelholm

Bästa tipsare inom HusmanHagberg – Denise Lindgren

Bästa SEB-tipsare – Andreas Wallmark, Göteborg Centrum

Förutom prisutdelningar, så fick publiken även lyssna till en föreläsning av säljcoachen Mikael Arndt från Arndts Sales Academy.

Då dagens program var slut drogs ridån undan och överraskningsfesten började. Den gamla automonbilfabrikens lokaler på Nackastrandsmässan hade fyllts med hoppborg, akrobater, DJ med lasershow, arkadspel, rundpingis, barer och mycket, mycket mer… Foodtrucks rullade in och stillade hungern. Dagens största jubel bröt ut då glassbilen rullade in. Sen fortsatte festen in på småtimmarna.