Nya mäklare hos HusmanHagberg i Uppsala. Från vänster; Jesper Staring, Jennie Hedengren, Bayaar Aula och Walle Aboukhaled.

Fyra erfarna mäklare till HusmanHagberg i Uppsala

HusmanHagbergs kontor i Uppsala växer och har nu rekryterat hela fyra nya medarbetare till kontoret. Så här berättar Jan Liljeqvist, en av franchisetagarna:

- Det är med stolthet vi nu kan presentera våra fyra nya arbetskamrater, som är verksamma som mäklare i Uppsala sedan tidigare.

Den nya kvartetten består av Jennie Hedengren, Jesper Staring, Bayaar Aula och Walle Aboukhaled.

- Alla fyra var tidigare på Notar i Uppsala, och kände under hösten att det var dags att prova sina vingar under ett annat varumärke. De vände blicken mot oss på HusmanHagberg och det är fantastiskt kul att ha fått dem ombord hos oss, fortsätter Jan.

- För vår del känns denna kvartett som en komplett och färdig arbetsgrupp då de fyra har något olika fokus - allt från fritidshus en bit ut från stan till villor och lägenheter i stadens puls och även nyproduktionsförsäljning finns med i bagaget.

- I vår strävan att växa både i antal medarbetare men även i marknadsandelar passar det perfekt i tiden att detta hände just nu.

- Vi ser med stor tillförsikt fram emot 2024 som vi både hoppas och tror skall bli ett kul och bra år för både verksamma fastighetsmäklare och även för HusmanHagberg, avslutar Jan Liljeqvist.

Kedjans VD, Fredrik Kjell är mycket nöjd med Uppsala-kontorets rekryteringar.

- Det är glädjande att vårt varumärke attraherar duktiga, etablerade mäklare. Vi ser det på flera orter även om en hel kvartett samtidigt inte är så vanligt. Det blir spännande att följa hela gängets framgång under 2024, avslutar Fredrik.

För mer information, kontakta:

Jan Liljeqvist, franchisetagare HusmanHagberg Uppsala

Mail: jan.liljeqvist@husmanhagberg.se