Ewa Nyström, HusmanHagberg Costa Blanca/Calida

Toppmäklare ansluter till HusmanHagbergs Spanien-satsning

För en månad sedan slog HusmanHagberg upp dörrarna till sin första etablering i Spanien. Franchisetagaren Gabriel Karleving gick då över med sin verksamhet i Lo Pagan från annan mäklarkedja till HusmanHagberg.

-Hela teamet följde med, och vi rivstartade med bostadsförsäljningar direkt. Vi fortsätter expandera och är mycket glada att kunna presentera vår nya kollega Ewa Nyström till vårt team. Med hennes breda erfarenhet inom bostadsförsäljning i Spanien, som sträcker sig över 4,5 år tillbaka, är vi mycket nöjda att hon valde oss som ny arbetsgivare! Senast har Ewa arbetat på Skandiamäklarna här i Spanien, där hon med sitt glada humör hjälpt många att förverkliga en dröm av bostad i Spanien.

Nu öppnar Gabriel ytterligare ett kontor; den 1 oktober slår han upp dörrarna till det nya kontoret i Torrevieja.

Ewa Nyström är redan på plats och redo ta hand om köpare från olika europeiska marknader, och framförallt Sverige.

Mäklarfirman HusmanHagberg AB grundades 1997 av Mats Dahlström och Lennart Hagberg. HusmanHagberg är en franchiseorganisation vilket innebär att alla kontor drivs av egna företagare. Idag har HusmanHagberg över 370 medarbetare och drygt 90 kontor över hela Sverige samt nyöppnat kontor i Spanien, Costa Blanca/Calida.

Målet med företaget är att vara den mest uppskattade mäklaren i det område kunden vill genomföra sin affär. Huvudkontoret ligger i Stockholm och VD är Lennart Hagberg.