Hydroscands mobila slangservicejour SlangExpress ökar kraftigt

Hydroscands mobila slangservicejour SlangExpress ökar kraftigt

Som ett resultat av kunders efterfrågan och behov av akuta slangbyten, förebyggande service, underhåll och diagnostik har Hydroscands mobila slangservicejour SlangExpress expanderar kraftigt det senaste halvåret i både Sverige och Danmark.

”Vi vet att oplanerade driftstopp kan vara kostsamt. Därför erbjuder Hydroscand en effektiv och professionell slangjour. Den ökade efterfrågan av Hydroscands SlangExpress tjänster och service beror i hög grad på att sortimentet i varje SlangExpress servicebuss är anpassat efter den lokala marknadens behov. Tiden för oplanerade och kostsamma driftstopp kortas ned betydligt - eller undvikas helt, och våra kunder kan snabbt återgå till arbete. ”
Pontus Nygren, VD Hydroscand Sverige och Danmark

Med mer än 50 år i branschen är Hydroscand en given och tillgänglig affärspartner som genom innovation och ett lokalt entreprenörskap bidrar till kunders ständiga utveckling. Miljöansvar och hållbar utveckling är viktigt på Hydroscand, Hydroscands SlangExpress servicebussar är utrustade med miljöklassad hydraulolja och vi arbetar aktivt med slangåtervinning. Hydroscands SlangExpress servicetekniker genomgår säkerhetsutbildningar, så att de tryggt och säkert kan utför arbeten på höga höjder, vid vägar eller andra ställen där hög säkerhet krävs.

Hydroscand SlangExpress akuta slangjour finns tillgängliga via ett och samma rikstäckande telefonnummer 020-46 46 00 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan i de större städerna i Sverige, på mindre orter kan jourtiderna variera beroende på hur stor efterfrågan som finns lokalt.

Läs mer om Hydroscand mobila slangservicejour på hydroscand.se/se_se/slangexpress-slangjour

Om Hydroscand

I Sverige har Hydroscand över 70 slangservicebutiker och en rikstäckande mobil slangservice, känt under varumärket SlangExpress. Vi har fler än 450 anställda och en omsättning på 1,1 miljarder kronor (2020).

Välkommen till Hydroscand!

Pontus Nygren

Presskontakt VD Hydroscand Sverige & Danmark +46 (0)8-555 990 14

Om Hydroscand

Familjeföretaget Hydroscand grundades i Stockholm 1969 och är idag marknadsledande inom slang och ledningskomponenter i Skandinavien. Globalt finns vi representerade med verksamhet i över 20 länder och erbjuder lösningar och tjänster för slangar, kopplingar och relaterade produkter.

I Sverige har Hydroscand över 75 slangservicebutiker och en rikstäckande mobil slangservice, känt under varumärket SlangExpress. Vi har 517 anställda och en omsättning på 1,48 miljarder kronor (2022).

Välkommen till Hydroscand!

Hydroscand AB